معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۵ هزار کیت تشخیص سریع کرونا جهت اجرای طرح شهید سلیمانی به این شهر تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نایب فدایی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به تحویل ۵ هزار کیت تشخیص سریع کرونا جهت اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این کیت‌ها برای تشخیص عفونت فعال در مواردی که دسترسی به آزمایش تشخیص مولکولی محدودیت دارد و یا باتوجه به افزایش سرعت در زمان دریافت نتیجه (۱۵ تا ۳۰ دقیقه) در مواردی که انجام آن سریع لازم است، به کار می‌روند.

او با اشاره به سهولت انجام تست کرونا ویروس افزود: این آزمایش را می‌توان در مکان‌هایی که مراقبان سلامت و واحد‌های سیار برای بیماریابی مراجعه می‌کنند مثل منازل، مساجد و ... انجام داد که با توجه به سرعت انجام آن قطعا بیماریابی، تعداد آزمایشات و پیگیری موارد مبتلا به کووید ۱۹ افزایش چشمگیری خواهد داشت.

فدایی بیان داشت: نیرو‌های بسیجی و داوطلبان مردمی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با همکاران ما در معاونت بهداشت همگام خواهند بود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه مهار کرونا نیازمند یک عزم همگانی است و همه باید در این خصوص خود را مسئول بدانند، تصریح کرد: ان شاءالله با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی قادر به قطع زنجیره انتقال کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.