مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت ۵۰ تعاونی استانی در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس‌های ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۵۰ شرکت تعاونی در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس‌های ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو  فعالیت می‌کنند.

او افزود: برخی تعاونی‌ها خط تولید خود را عوض کردند و به صورت جهادی در مسیر کمک به مردم و تولید ملزومات جامعه پزشکی فعالیت دارند که در این خصوص ۲ شرکت تعاونی تولید الکل طبی خرمشهر با تولید شبانه روزی الکل و تعاونی دانش‌بنیان پویا مکانیک صاحبی دزفول با تولید روزانه ۸ هزار ماسک کربن اکتیو و ده هزار ماسک ساده موفق به ثبت رکورد در تولید این محصولات شدند.

غمگین بیان داشت: تعاونی‌های پوشاک شهر‌های اندیمشک، دزفول، خرمشهر، شادگان نیز در این زمینه اثربخش بودند و موفق شدند ۷۹۹ موقعیت شغلی ایجاد کنند و یکی از مزیت‌های تعاونی‌ها ارائه کالای بی واسطه و از تولید به مصرف به جامعه هدف و جلوکیری از بروز پدیده احتکار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های تعاونی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد پویایی شرکت‌های تعاونی در همه زمینه‌های تولیدی برای نیاز‌های مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.