افزایش شمار بیماران کرونایی در شیراز بیمارستان‌های مرجع درمان کووید ۱۹ در این شهر را با مشکل تامین اکسیژن مواجه کرده است و در همین حال، برخی از مراکز صنعتی و تولیدی داوطلب تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز این بیمارستان‌ها شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اهدای اکسیژن از سوی شرکت‌های فولاد مبارکه و پتروشیمی پارس به دو بیمارستان شیراز خبر داد.

مهرداد شریفی گفت: شرکت‌های «فولاد مبارکه» و «پتروشیمی پارس»، اکسیژن مایع بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز را به صورت رایگان تامین می‌کنند.

او ضمن سپاس از هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شرکت فولاد مبارکه گفت: همکاری خداپسندانه و شایسته تقدیر شرکت‌های فولاد مبارکه و پتروشیمی پارس با این دانشگاه، در تامین رایگان اکسیژن مایع بیمارستان‌های شیراز، به تازگی آغاز شده است و ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به رایگان بودن هزینه حمل اکسیژن پتروشیمی پارس به این مراکز درمانی، افزود: با تامین اکسیژن مایع بیمارستان‌های یادشده، در حال حاضر و در این مقطع زمانی، آن‌ها نیازی به خرید اکسیژن به صورت مایع و گاز ندارند.

او اضافه کرد: همکاری دو شرکت دیگر با در اختیار گذاشتن امانی دو مخزن اکسیژن مایع در بیمارستان‌های یاد شده، همراهی تولیدکنندگان اکسیژن در شیراز و استان فارس و همچنین مشارکت نیکوکاران در تامین مناسب اکسیژن موردنیاز بیمارستان‌ها و نجات بخشی جان بیماران مبتلا به کووید-۱۹، بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار