استاندار فارس با تاکید بر حل هرچه سریعتر مشکلات ۶ خط غیر فعال تولید اکسیژن، گفت: بانک‌ها موظف به پرداخت ٣٠ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی خط‌های تولید اکسیژن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولید اکسیژن با بیان اینکه در زمان بحران فرمول عادی پاسخگو نیست، گفت‌: در این شرایط صنعتگران به دنبال حل مشکلات گذشته و سود آوری نیستند و کمک به مردم و جامعه مورد توجه آنان است.

استاندار فارس با تاکید بر حل هرچه سریعتر مشکلات ۶ خط غیر فعال تولید اکسیژن گفت: بانک‌ها موظف به پرداخت ٣٠ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی خط‌های تولید اکسیژن هستند.

رحیمی ادامه داد: این مشکل تا ٢ هفته آینده باید رفع شود و بانک‌ها سریعتر اقدام به تزریق نقدینگی به صنایع تولید اکسیژن کنند.

او افزود: همه در شرایط بیماری باید بپذیریم که زمان رسیدگی به مطالبات قبلی مالی نیست و بانک‌ها شرایط خاص را قبول کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید احتمال وقوع بحران را شناسایی و برنامه ریزی کند، گفت: َبالا بردن کیفیت تولید اکسیژن و راه اندازی خطوط غیر فعالطی یک برنامه زمان بندی مشخص شده اجرایی شود و در این خصوص واحد‌های تولید اکسیژن نیز دارای انعطاف پذیری باشند.

اختصاص٣٠ میلیارد تومان برای تامین اکسیژن در فارس

رئیس سازمان صمت فارس در نشست بررسی کمبود اکسیژن در مراکز درمانی فارس که با حضور استاندار و تولید کنندگان اکسیژن در شیراز برگزار شد گفت: اکنون از ١٤ خط تولید اکسیژن در فارس، ٨ خط فعال است که برای راه اندازی ٦ خط باقی مانده به ٣٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ایزدی با بیان این که در حال حاضر روزانه ١٢ هزار متر مکعب اکسیژن در فارس تولید می‌شود، افزود: با راه اندازی ٦ خط غیرفعال تولید اکسیژن، این ظرفیت به ٢١ هزار متر مکعب در روز می‌رسد و نیاز اکسیژن در مراکز درمانی فارس تامین می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار