واکنش حماس به سفر نتانیاهو به عربستان سعودی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به انتشار خبر سفر محرمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، خواستار توضیح ریاض در خصوص این اهانت به امت اسلام شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «سامی ابو زهری» یکی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، به انتشار خبر سفر محرمانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار با ولیعهد سعودی واکنش نشان داد.

او اعلام کرد: اگر اطلاعات منتشر شده درباره سفر نتانیاهو به عربستان درست باشد، این خطر بسیار بزرگی است.

الزهری افزود: عربستان را به بیان توضیح درباره آنچه رخ داده است که اهانت به امت اسلامی و هدر دادن حقوق فلسطینیان است، فرا می‌خوانیم.

ساعاتی پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند نخست‌وزیر این رژیم و رئیس موساد روز یکشنبه به طور مخفیانه به عربستان رفته و با ولیعهد این کشور دیدار کرده‌اند. همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز در این نشست حضور داشته است.

به گفته رسانه ها، نتانیاهو با پروازی مستقیم از فرودگاه بین گورین تل آویو عازم ریاض شده است و این سفر ۵ ساعت به طول انجامیده است.

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان که به گفته برخی تحلیگران بی‌سابقه بوده است، درحالی صورت گرفته است که وزیر خارجه آمریکا نیز در ریاض بوده است و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله کوبنده‌ای به پالایشگاه آرامکو داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار