تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از جدایی چند مهره کلیدی خود، بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته و ترکیب این تیم برای لیگ بیستم دستخوش تغییرات زیادی شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت فردا نخستین دیدارش در لیگ بیستم را در ورزشگاه تختی آبادان برابر پیکان برگزار خواهد کرد.  

ترکیب زردپوشان آبادانی نسبت به فصل گذشته، دستخوش تغییرات فراوانی شده است و صنعت نفت با چهره‌ای جدید، پا به رقابت‌های لیگ بیستم خواهد گذاشت.  

آخرین بازی صنعت نفت در لیگ برتر، در چارچوب رقابت‌های هفته سی ام لیگ نوزدهم برگزار شد که زردپوشان با یک گل بازی را به ماشین سازی تبریز واگذار کردند.  

 در آن دیدار محمد دریس، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد قریشی، محمدرضا غبیشاوی، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، فاخر تهامی، میلاد جهانی و عیسی آل کثیر بازیکنانی بودند که برای صنعت نفت به میدان رفتند، اما اکنون از آن جمع اهل شاخه، ساکی، غبیشاوی تهامی و حامدی فرد، تنها بازیکنانی هستند که در صنعت نفت باقی مانده‌اند.  

علاوه بر آن‌ها رضا جبیره، مهدی مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری، بختیار رحمانی و مصطفی احمدی هم از صنعت نفت جدا شدند و می‌توان گفت این تیم به نوعی شاکله و استخوان بندی خود را از دست داده است.  

در مقابل بازیکنانی مانند مهدی زبیدی، علی پورمحمد، رضا خالقی فر، علی آل کثیر، فرزین گروسیان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، حامد فلاح زاده، حکیم نصاری و حسن بیت سعید با نظر سیروس پورموسوی جذب شدند تا جایگزین ستاره‌های فصل قبلی این تیم شوند.


بیشتر بخوانید: 


صنعت نفت با بازیکنان جدید خود و هدایت پورموسوی تاکنون، چند بازی تدارکاتی انجام داده که در آن‌ها نتایج قابل قبولی کسب کرده است، اما نخستین محک جدی این تیم، فردا در برابر پیکان رقم خواهد خورد و باید دید پورموسوی با بازیکنان جدید خود و ستاره‌های قابل اتکای فصل گذشته تیم، مانند طالب ریکانی، محمد رضا غبیشاوی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی و فاخر تهامی چه نتایجی به دست می‌آورد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار