رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه این استان از لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: ارتباط دستگاه قضایی با مردم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با این کار توانسته‌ایم سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به دستگاه قضایی را بالا ببریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: مردم همواره می‌توانند با رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان ارتباط بگیرند و مشکلات حقوقی خود را مطرح و حل کنند.

او گفت: یکی از مواردی که باید به آن توجه جدی شود و برای رفع آن چاره اندیشی کرد آگاه نبودن مردم به قوانین حقوقی است و همین موضوع سبب می‌شود نسبت به آراء صادره از سوی همکاران قضایی معترض باشند.

او با اشاره به دستورالعمل اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر ترک فعل مدیران تاکید کرد: دستورالعمل با ابلاغ صریح به تمامی حوزه‌ها صادر شده است و همین جا تاکید می‌کنیم اگر مدیری در هنگام ارتکاب جرم هر یک از مجموعه تحت تصدی خود ترک محل کار کرده باشد مستوجب برخورد کیفری یا حقوقی است و با او برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با برشمردن برخی جرایم مهمه بیان کرد: برآنیم این جرایم را در اولویت برخورد‌ها قرار دهیم و اجازه نخواهیم داد عده‌ای امنیت اجتماعی مردم را دچار خدشه کنند.

توسلی‌زاده با تاکید بر برخورد جدی دادگستری با جرایم خشن، افزود: هر چند در سایر جرایم اعتقاد به مجازات‌های جایگزین و نیز صلح و سازش داریم.

او  مجموعه قضایی استان کرمانشاه را برخوردار از سواد حقوقی بالا دانست و تاکید کرد خوشبختانه رسیدگی‌ها در دادگستری کرمانشاه به خوبی و براساس قوانین حقوقی صورت می‌گیرد و همکاران ما با سواد حقوقی بالا آراء متقن صادر می‌کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.