رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر آسان کردن زندگی برای مردم گفت : مسئولیت ما غیر از این نیست که مشکلات مردم را حل کنیم و گره‌ای از کار آن‌ها باز کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : وظیفه داریم زندگی و کار را برای مردم آسان کنیم.

او با بیان اینکه در دادگستری کرمانشاه از وجود قضات با اراده و تحصیل کرده بهره مندیم، گفت : خوشبختانه در آرا صادره با نکات حقوقی جدیدی مواجهیم که نشان از کنکاش قضات این مجموعه قضایی در امور حقوقی است و این اتفاق خوب جای خوشحالی و قدردانی دارد.

رئیس شورای قضایی استان کرمانشاه با اشاره به شیوه‌هایی که در دادگستری کرمانشاه برای مراجعه کمتر ارباب رجوع و خلوت شدن محاکم پیش‌بینی شده است، افزود: از جمله این شیوه‌ها همت بالا دستگاه قضایی استان به مقوله صلح و سازش در پرونده هاست که امروز خوشبختانه با اقبال خوبی از سوی قضات دنبال می‌شود که البته همواره تاکید ما بر این بوده سازش در اولویت کار قضات قرار گیرد.

توسلی زاده ادامه داد: در حوزه اجرای احکام کار‌ها را برای مردم آسان کنید تا مردم در انتهای کار با مشکل مواجه نشوند البته در این میان با توجه به شرایط اقتصادی کشور سعی کنید در مورد مهریه ملاطفت بیشتری داشته باشید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به قضات محاکم عمومی و انقلاب توصیه کرد و گفت: سعی کنید آرا متقن صادر کنید و این میسر نمی‌شود مگر اینکه به دانش حقوقی روز مجهز باشید و همواره در امور حقوقی تفکر و کنکاش کنید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.