کوشکی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان، گفت: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۴۰ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، «مریم کوشکی»  معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: تاکنون ۱۲۹ هزار و ۶۰۹ مورد نمونه آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا به آزمایش‌های مرجع تشخیص این بیماری ارسال شده است.

کوشکی با اشاره به اینکه تاکنون به تعداد ۱۲۶ هزار و ۸۴۷ مورد از نمونه آزمایش‌های ارسال شده جواب داده شده است، افزود: تعداد ۷۹ هزار و ۲۹۵ مورد منفی اعلام شده است.

او با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، بیان کرد: تاکنون جواب نمونه آزمایش تعداد ۴۷ هزار و ۵۴۰ مورد مثبت اعلام شده است.

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون تعداد ۹۴۴ نفر در استان لرستان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

کوشکی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان، افزود: همراهی مردم در راستای کنترل این بحران ضروری است.

او بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و عدم حضور در تجمعات تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم با عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت محدودیت‌های اعلام شده همکاری لازم را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.