برنامه‌های سالروز ورود بانوی کرامت (س)به قم از بستر رسانه و با شعار "بی لطف شما درد مداوا شدنی نیست" دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ،حجت‌الاسلام محسن آمره ،مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر با بیان این که امسال ویژه برنامه‌های بیست و سوم ربیع الاول، سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان با شعار " سلام ای دختر موسی بن جعفر؛ بی لطف شما درد مداوا شدنی نیست" با همکاری شهرداری قم دنبال می‌شود، اظهار کرد: قسمت نخست این شعار برای عرض ارادت به بانوی کرامت است که هر سال با برپایی مراسم استقبال نمادین رقم زده می‌شد و قسمت دوم این شعار با درخواست و تضرع برای رفع و دفع بلا و بیماری به وجود آمده، مطرح شده است.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: طی این دوره زمانی برنامه‌های رسانه‌ای مختلفی با تکیه بر همین شعار در بستر رسانه و فضای مجازی دنبال می‌شود که امیدواریم اصحاب رسانه در انعکاس و انتشار هر چه بیشتر این برنامه‌ها مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت از تهیه محتوا‌های ویژه رسانه‌ای به همت خادمان  آستان مقدس خبرداد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا در این محتوا‌ها از ظرفیت متخصصان استفاده و معیار‌ها و استاندارد‌های مورد نیاز رسانه را نیز مورد توجه قرار دهیم.

او ضمن قدردانی از اهتمام اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، شورای فرهنگ عمومی استان و شورای اسلامی شهر برای مشارکت در بزرگداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س)به قم عنوان کرد: شعار امسال با مشارکت این مجموعه‌ها تهیه شده و در سطح شهر نیز با استفاده از پوستر‌ها و طرح‌های گرافیکی تبلیغ و ترویج خواهد شد.

حجت الاسلام آمره گفت: برنامه‌های مختلفی در سطح استان قم به مناسبت سالروز ورود حضرت با همت دستگاه‌های مختلف درنظر گرفته شده است که امیدواریم این برنامه‌ها انعکاس ملی و فراملی داشته باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار