معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) جزئیات برنامه‌های رسانه ای سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی و معارف قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌های سالروز ورود بانوی کرامت(س) به قم گفت: به منظور جلوگیری از تجمع ، مردم برنامه‌های حرم را از راه شبکه‌های مختلف سیما دنبال کنند.

او  افزود: از ۲۳ ربیع‌الاول هم زمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم به مدت ۱۷ روز ویژه برنامه‌هایی برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی و معارف قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: ویژه برنامه‌هایی از شبکه قرآن و معارف، رادیو معارف و سیمای نور هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۵ پخش می‌شود.


به گفته حجت الاسلام احمدی برنامه خانه‌های فاطمی شبکه قرآن هم هر شب با محتوای سالروز ورود کریمه اهل بیت (س)، برنامه خواهد داشت.


او عنوان کرد: در این هفده شب، سخنرانی‌هایی در خصوص سیره و زندگانی پربرکت حضرت فاطمه معصومه (س) و ورودشان به قم که از پیش ضبط شده است، پخش خواهد شد.


معاون فرهنگی و معارف قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) پخش نوای سلام از حرم مطهر، جمکران، بقاع متبرکه، میادین شهر، گلباران مسیر ورود تا حرم مطهر، دیدار خادمان با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقه عطر سلام در فضای مجازی برای گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، تولید نماهنگ سلام، عرض ارادت اقوام مختلف به بانوی کرامت در قالب کلیپ، اجرای برنامه شمیم ریحان در محلات قم و اهدای ۱۶ جهیزیه به نو عروسان را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.


او شعار امسال را با توجه به بیماری کرونا «سلام‌ای دختر موسی ابن جعفر؛ بی لطف شما درد مداوا شدنی نیست» خواند.


گفتنی است ویژه برنامه سالروز ورود از صفحات و کانال‌های حرم مطهر در فضای مجازی و سایت آن به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار