معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز، نیایش و کرونا ارسال و مهلت ارسال آثار تا پایان آبان تمدید شده است.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: جشنواره ملی، فرهنگی و هنری نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت از ۱۵ شهریور ۹۹ شروع به کار کرده است مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان تمدید شد.

او با اشاره به محور‌های جشنواره گفت: استعانت از صبر و نماز، کرونا و ایثارگری مدافعان سلامت، کرونا ارتباطات اجتماعی و عبور از بحران، کرونا توسل و نیایش و همچنین کرونا توکل و امید به آینده از محور‌های این جشنواره ملی است.

شاهرخی تصریح کرد: جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در ۲ بخش ادبی و هنری و در هشت رشته عکس، انیمیشن، نقاشی، کلیپ، شعر، خاطره و دل‌نوشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: در روز‌هایی که همه‌گیری کرونا موجب افسردگی و ترس برخی افراد شده است، مقام معظم رهبری به نیایش و ارتباط با خداوند بسیار توصیه و سفارش کرده اند چرا که نماز و نیایش، هم از بُعد آرامش روح و روان جامعه و هم از بُعد معنوی و تکوینی تاثیرات فراوانی بر فرد و جامعه دارد.

او با اشاره تمدید مهلت ارسال آثار تولیدی داوطلبان تا ۳۰ آبان افزود: داوطلبان آثار خود را به آدرس وب سایت WWW.jiroft.nahad.ir و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس niyayeshfestival@gmail.com ارسال کنند.

معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر از داوطلبان استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شاهرخی گفت: آثار برگزیده این جشنواره در بخش ادبی پس از اختتامیه در قالب کتاب به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار