حجت الاسلام شاهرخی از برگزاری جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در جیرفت خبر داد و مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا یکم آبان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام شاهرخی، معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت گفت: انسان‌ها در طول زندگی با حوادث تلخ و شیرینی روبرو می‌شوند و چه بسا این حوادث، باعث درماندگی و یا غرور او شود؛ اما نماز و نیایش می‌تواند جلوی این درماندگی و غرور را بگیرد.

او افزود: در ایامی که همه گیری کرونا، باعث افسردگی و ترس عده‌ای شده بود، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نیایش و ارتباط با خداوند بسیار توصیه و سفارش کردند؛ چون نماز و نیایش هم از بعد آرامش روح و روان جامعه و هم از بعد تاثیرات معنوی و تکوینی تاثیرات فراوانی بر فرد و جامعه دارد.

 حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: به منظور عمل به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: خدمات و صحنه‌های ماندگار مبارزه با کرونا که جهاد عظیمی در کشور رقم زده است را با نوشتار، گفتار، هنر و نمایش ماندگار کرده و روایت کنید، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری دانشگاه جیرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در سطح ملی کرده است.

او بیان کرد: این جشنواره در پنج محور، شامل: کرونا و استعانت از صبر و نماز، کرونا و ایثارگری مدافعان سلامت، کرونا، ارتباطات اجتماعی و عبور از بحران، کرونا، توسل و نیایش، کرونا، توکل و امید به آینده و در دو بخش ادبی و هنری برگزار می‌شود. 

معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبا اشاره به اجرای این جشنواره در ۷ رشته، شامل: عکس، انیمیشن، نقاشی، کلیپ، شعر، خاطره و دلنوشته، افزود: هدیه نفرات اول تا سوم هر رشته به ترتیب مبلغ ده میلیون ریال، هشت میلیون ریال و شش میلیون ریال در نظر گرفته شده است .

او مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا یکم آبان ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و بیان داشت: داوطلبان باید آثار خود را به آدرس وب سایت WWW.jiroft.nahad.ir یا پست الکترونیک niyayeshfestival@gmail.com ارسال کنند.

امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از پوستر فراخوان جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت رونمایی شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار