کتاب محمد مهاجرانی بر اساس حدیثی که بارها از قول ائمه اطهار (ع) نقل شده، به رشته تحریر درآمده است.

صفا امیری مدیر مسئول انتشارات نشر براق، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: نشر براق فعلاً کتابی منتشر نکرده است؛ ولی دو کتاب در دست انتشار داریم. کار‌ طراحی جلد این دو کتاب به اتمام رسیده و مجوز نشرشان صادر شده است. یکی از آن‌ها بر اساس حدیثی نوشته شده است که می‌گوید «هرچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند و هرچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم نپسند». این حدیث بارها از قول معصومین (ع) نقل شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: محمد مهاجرانی در کتابش که در دو جلد و در قطع رحلی منتشر می‌شود، موارد متعددی را برای کودکان بیان می‌کند و در آن ۲۴ نکته مثبت و ۲۴ نکته منفی اخلاقی را می‌گوید؛ این کتاب تا یک ماه آینده منتشر می‌شود.

مدیر مسئول نشر براق ادامه داد: کتاب دیگری که در نشر براق در دست انتشار داریم، رمانی با عنوان «دالان کوه» است. این کتاب مشکلات اجتماعی و سیاسی امروز نوجوانان را بیان می‌کند. قصه این کتاب درباره نوجوانی است که حاصل ازدواج زنی ایرانی با مردی عراقی است. پس از مدتی پدرش مفقود و مادرش مجبور می‌شود از پدرش طلاق بگیرد. پس از طلاق مادر به دالان کوه باز می گردد. این نوجوان کار می‌کند و به جریان‌هایی مانند قاچاق وارد می‌شود.

امیری بیان کرد: نوجوان کتاب «دالان کوه» بعد از مدتی متوجه می‌شود پدرش جزو مجاهدان عراقی و ایرانی بوده و به شهادت رسیده است. حسین سعادتمندان این رمان را به رشته تحریر درآورده است و تا ۴۵ روز دیگر منتشر می‌شود. به دلیل شرایط بازار نشر مجبور هستیم کتاب‌ها را پشت سرهم منتشر نکنیم و فاصله‌ای میان انتشار هر کتاب باشد. قرار است کتاب‌های ما با تیراژ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار