مدیر خیریه محبان ولی الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک از توزیع موادغذایی، بهداشتی و ضدعفونی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

رضا قائدی مدیر خیریه محبان ولی الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  در ایام کرونا برای خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از این ویروس، در ۴ مرحله به ۲۰۰ خانواده بسته‌های معشیتی شامل، گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، روغن، ماسک و موادضدعفونی از سوی این خیریه توزیع شد.

او با اشاره به اینکه این خیریه ۱۲ سال است که به صورت خودجوش و کاملا مردمی به نیازمندان واقعی کمک می‌کند افزود: علاوه بر آن بسته‌های کمک غذایی و بهداشتی، اجاره مستاجران و هزینه پزشکی این ۲۰۰ خانواده نیز پرداخت شده است.

قائدی بیان داشت: اقداماتی همچون تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی، پرداخت اجاره بها و ... در راستای کاهش مشکلات اقتصادی این خانواده‌ها با کمک‌های مردمی در حال انجام است.

 مدیر خیریه محبان ولی الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک عنوان کرد: ما توانستیم به کمک نذورات، زکات و کمک‌های مالی مردم شهرک بنوار ناظر تاکنون انواع کمک را نه تنها به نیازمندان، به سیل زدگان خوزستان و لرستان و همچنین زلزله غرب کشور داشته باشیم و در سیل  علاوه بر کار جهادی و درست کردن سیل بند، با جمع آوری کمک‌های مردمی و بسته بندی و ارسال آن‌ها به مناطق سیل زده در آن ایام با تشکیل اکیپی هر روز میان خانواده‌های سیل زده غذای گرم توزیع کنیم و در زلزله غرب کشور نیز کمک‌هایی شامل وسایل خانه، غذا، دارو و پوشاک جمع آوری و فرستاده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.