مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم مطرح کرد؛

مشکلات تخصیص بودجه به پروژه آب پردیس

رستمی گفت: وزارت نیرو برنامه‌ای برای تخصیص بودجه نداشته و مشکلات زیست محیطی را دلیل توقف پروژه تامین آب شهر پردیس عنوان می‌کند.

محمد رستمی مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم الانبیا در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توقف پروژه تامین آب شهر پردیس اظهار کرد: آب شهر پردیس باید از سد لار تامین شود و قرار بر این شد که یک تونل هفت کیلومتری حفاری شود، تا آب‌های هدر رفته از سد لار با توجه به اینکه سد لار نشتی دارد، از طریق تونل ۲۷ کیلومتری به سد لتیان برسد.

او ادامه داد: در واقع آب پردیس از سد لتیان تامین می‌شود و طول تونل ۲۷ کیلومتر بوده که سه و نیم کیلومتر از آن حفاری شده و مابقی به دلیل نبود اعتبارات نقدینگی عملا متوقف شده است.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم با اشاره به تخصیص بودجه وزارت نیرو برای اتمام پروژه هم تصریح کرد: وزارت نیرو هیچ برنامه‌ای برای تخصیص بودجه ندارد، پیگیری‌هایی را داشته‌ایم و حتی راهکارهایی هم در اختیار مسئولان وزارت نیرو گذاشته‌ایم. وزارت نیرو مشکلات زیست محیطی را بهانه می‌کند و از ادامه پروژه سر باز می‌زند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان تجهیزات در آن منطقه وجود دارد که برای حفاری تونل انتقال قرار داده‌ایم، اما پروژه هم اکنون به دلیل عدم تخصیص اعتبارات تعطیل شده است. با توجه به پیگیری‌هایی که از وزارت نیرو داشته‌ایم، به پاسخ واضح و روشنی دست نیافته‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار