مرادی از برگزاری شانزدهمین یادواره شمس قریشی، همزمان با هفته وحدت در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به اینکه یادواره شمس قریشی در هفته وحدت برگزار می‌شود، گفت: برگزاری هر ساله یادواره سیدبهاالدین شمس قریشی با حضور اقشار مردم از شیعه و سنی به عنوان بزرگترین مولودی‌خوانی کشور از اقدامات عملی حوزه هنری در راستای توسعه وحدت در استان بوده است.

او افزود: اولین یادواره شمس قریشی با ۲۰ مخاطب برگزار و پانزدهمین دوره این یادواره با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در مسجد قبای سنندج برگزار شد.

مرادی خاطر نشان کرد: شانزدهمین دوره یادواره شمس قریشی همزمان با هفته وحدت در کردستان و بدون حضور مخاطبان در هشتم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان به دیگر برنامه‌های این نهاد انقلابی در استان پرداخت و اعلام کرد: دیدار با شهدا در اولویت برنامه‌های حوزه هنری کردستان در هفته وحدت قرار گرفته است.

مرادی تولید مجموعه «ذکر و دف» در یک‌هزار و ۱۰۰ نسخه، برگزاری شب خاطره شهید غمیان و دیدار و سرکشی از دو نفر از ماموستا‌های برجسته استان ماموستایان محسن حسینی و سیدصلاح حسامی، دیدار جمعی از هنرمندان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سنندج را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان کردستان در هفته وحدت دانست.

او در پایان عنوان کرد: تمامی برنامه‌های هفته وحدت با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.