مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سنندج گفت: در مراسم یادواره عارف نامی کرد مرحوم سید بهاالدین شمس قریشی 8 دستگاه اتوبوس اختصاص یافته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ شکور صلواتی مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سنندج با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی تمهیدات لازم را برای حضور شهروندان در مراسم مرحوم شمس قریشی اندیشیده، گفت: با توجه به برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف در ماه ربیع این سازمان تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان را صورت داده است.

وی گفت:  با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان چهاردهمین یادواره عارف نامی کرد مرحوم سید بهاالدین شمس قریشی در مسجد قبا بهاران برگزار می‌شود.

 صلواتی افزود: با هدف حضور پر شور شهروندان در بزرگترین مراسم مولود خوانی کشور این سازمان 8 دستگاه اتوبوس را برای جابجایی شهروندان اختصاص داده است. 

وی بیان کرد: این هشت دستگاه اتوبوس از ساعت 18 امروز در میدان آزادی سنندج نسبت به جابجایی شهروندان به مسجد قبا اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج  عنوان کرد: اکیپ بازرسی این سازمان هم در محل برگزاری این مراسم حضور خواهند داشت و در صورت اعلام نیاز با زهم تعداد اتوبوس‌ها برای جابجایی شهروندان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

برگزاری چهاردهمین یادواره عارف نامی کرد مرحوم سید بهاالدین شمس قریشی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.