فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۵ کیلوگرم تریاک با انهدام باند قاچاق موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند قاچاق موادمخدر در محور سورک، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، متهمان را حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور سورک شناسایی کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ داداش تبار از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در این عملیات ۵ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی سوداگران مرگ کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ادامه داد: اعتیاد منشا بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است و سرقت، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

او از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود