مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری ۲ هکتاری در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان میاندورود مبنی برتصرف بیش ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی در یکی از مناطق جنگلی توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، با حضور نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان در اقدامی عملیاتی اراضی تصرف شده به میزان ۲ هزار متر آزادسازی و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

سرهنگ داداش تبار ارزش زمین‌های آزاد شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم این پرونده پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۳ فقره سرقت

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت اموال ساختمانی نیمه کاره در این شهرستان بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی حیدرکلا به محل اعزام شدند.

او افزود: متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و ادارات دولتی در این شهرستان اعتراف کرد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابل دستگیر شد

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت اموال ساختمانی نیمه کاره در این شهرستان بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی حیدرکلا به محل اعزام شدند.

او افزود: متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و ادارات دولتی در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف پاکسازی مناطق آلوده به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این عملیات شدند.

سرهنگ شالیکار با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از متهمان، گفت: در ادامه این عملیات ۳ معتاد متجاهر و یک مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۳۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه کولر، یک دستگاه تلویزیون و مقادیری اموال و تجهیزات ساختمانی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار