مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگری کلاهبرداران در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی نیابتی قضائی از سوی پلیس آگاهی یزد مبنی بر کلاهبرداری از یکی از فروشندگان مصالح ساختمانی آن استان با چک‌های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های تخصصی ماموران ۴ متهم این پرونده را که با ارائه چک‌های بلامحل از مالباخته ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند ۳ نفره سارقان احشام در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی سرقت احشام در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه بیشه بنه این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، سارقان را در حین سرقت در منطقه بخش هزار جریب دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان دربازجویی‌های تکمیلی به ۸ فقره سرقت احشام به تعداد ۱۹۵ راس دام به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در این رابطه یک خودروی وانت مزدا و یک دستگاه پژو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه به دام افتاد

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان متهم را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور روستایی سورک با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس موادمخدر این شهرستان با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری حین تردد در این محور شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ ۵ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سارق ساختمان‌های کاره در عباس آباد به دام افتاد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سلمانشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت شیرآلات و تجهیزات ساختمانی از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق منزل با ۷ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت عمومی باهدف مبارزه با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت منزل و اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظی، موضوع در دستو ر کار پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموارن با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به ۹ فقره سرقت موتور سیکلت و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.