فرماندار تفتان گفت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس و موافقت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی مدارس تفتان در تمامی مقاطع از امروزشنبه ۱۹ مهر به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبا برنایی‌بجد فرماندار تفتان  گفت:  فرآیند آموزش از طریق بستر فضای مجازی و بصورت غیرحضوری ادامه خواهد یافت.

او  اظهار داشت: همچنین تمامی ادارات شهرستان تفتان به جز دستگاههای امدادی؛ بهداشتی و خدمات رسان از تاریخ فوق به مدت یک هفته تعطیل اعلام می‌شود.

فرماندار تفتان با اشاره به اینکه دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تفتان در این مدت درآماده باش قرار دارند بیان کرد: نمازهای جمعه و جماعات نیز در این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

فرماندار تفتان ادامه داد: تعطیلی صنوف غیر ضروری بویژه در شهر نوک‌آباد و روستای اسکل‌آباد نیز تا اطلاع بعدی استمرار خواهد داشت و در صورت تخطی با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

برنایی‌بجد گفت: استفاده از ماسک برای تمامی شهروندان اجباری است و در صورت رعایت نکردن با متخلفان برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: افراد و کارکنانی که علائم مشکوک به ابتلای ویروس کرونا دارند از مراجعه به ادارات و اماکن عمومی خودداری کنند.

فرماندار تفتان اظهار داشت: اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اعلام شده در اطلاعیه شماره یک شامل تعطیلی سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها، ممنوع بودن مراسم عزاداری و جشن‌های عروسی و تجمعات نمازهای جمعه همچنان لازم الاجراست.

او افزود: رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان همچنان حائز اهمیت و ضروری است.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد در ۱۶۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار