کاربران توئیتر با هشتگ #روز_جهانی_کودک، توئیت‌ هایی را منتشر کردند و این روز را علاوه بر کودکان، به کودک درون خود نیز تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایده نامگذاری روز جهانی کودک به «کنفرانس جهانی برای رفاه کودکان» که در ماه اوت سال ۱۹۲۵ در ژنو برگزار شد، باز می‌گردد، تاریخچه روز جهانی کودک، به‌طور رسمی، اما به سال‌های پس از جنگ جهانی دوم مربوط است.

بر اساس مصوبه‌ جهانی سازمان ملل، کشور‌های مختلف یک روز را به نام کودک انتخاب کرده و همه‌ساله آن روز را با هدف سوق دادن توجه جامعه به سمت مسائل کودک جشن می‌گیرند. این روز در ایران ۱۶ مهر جشن گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید


کاربران فضای مجازی به مناسبت این روز توئیت‌هایی را با هشتگ #روز_جهانی_کودک منتشر کردند، از خاطرات روز کودک سال‌های گذشته نوشته و روز کودک را به کودک درونشان نیز تبریک گفتند.

در ادامه توئیت کاربران به مناسب روز جهانی کودک را مشاهده می‌کنید:

تبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلویتبریک روز کودک به رضا پهلوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار