مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از انتشار فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان از فردا به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان با حضور اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، بصیری معاون استاندار، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مهدوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان، در محل اداره کل ورزش و جوانان به صورت وبینار با تندگویان معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به همت موسسه مهر گستر کویر افتتاح شد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از انجام این کار بزرگ به میزبانی استان کرمان بیان داشت: پس از این رونمایی، فراخوان به صورت کشوری از فردا به مدت دو هفته آغاز خواهد شد و بعد از انتخابات و برگزاری انتخابات، دبیرخانه‌های استانی فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد.

او از مسئولان وزارت ورزش و جوانان به ویژه حوزه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به واسطه اعتماد ویژه و خاص به استان کرمان قدردانی کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان همیشه به استان کرمان اعتماد ویژه و خاص داشته است و از اینکه باز هم به ما اعتماد کردید و واگذاری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی را در کرمان به صورت دفتر مرکزی و دبیرخانه به ما واگذار کردید، تشکر می‌کنم.

فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی منتشر می‌شود

حدیثه سالاری دبیر شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان کشور نیز به بیان گزارش اولیه‌ای از روند فعالیت شبکه تا به امروز پرداخت و گفت: خوشبختانه ما امروز موفق شدیم با همکاری شهرداری کرمان، دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی را افتتاح کنیم و بعد از آن، در خدمت دوستان در این سالن برای شروع رسمی کار سایت شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان باشیم.

او افزود: ما از فردا فراخوان خودمان را به صورت سراسری آغاز می‌کنیم و بعد از این هم، با توجه به اینکه ما ۳۰۹ سمن در حوزه آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور داریم، بعد از انتخاباتی که در استان‌ها شکل می‌گیرد، مسئول دبیرخانه‌های استانی را راه اندازی خواهیم کرد.

فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی منتشر می‌شود

سالاری تصریح کرد: بعد از این نیز امیدواریم بتوانیم با شرایط هماهنگ با کشور و مسئله کرونا، بحث کارگاه ملی را در استان کرمان داشته باشیم.

بصیری معاون استاندار کرمان نیز با قدردانی از تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جنابعالی همواره اهتمام ویژه‌ای به حوزه جوانان داشته اید که باید از شما تشکر و قدردانی کرد.

فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی منتشر می‌شود

او افزود: ما مدت هاست مشتاقیم تا این شبکه ملی در استان کرمان راه اندازی شود تا جوان‌های ما که همیشه به صورت حضوری در همه عرصه‌ها و صحنه هستند، به صورت غیرحضوری هم بتوانند فعالیت خودشان را گسترش دهند.

بصیری تصریح کرد: این روز‌ها که مردم دچار گرفتاری‌های عدیده‌ای در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه ابتلاء ویروس کرونا هستند، فعالیت جوانان می‌تواند آرام بخش باشد بر آلامی که مردم دارند، چرا که جوانان نشان داده اند، که می‌توانند در حل گرفتاری‌ها و مشکلات موثر باشند.

فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی منتشر می‌شود

او به عنوان نماینده‌ی مدیران اجرایی استان، برای همکاری همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان و سمن‌های جوانان به ویژه این شبکه ملی قول مساعد داد و بیان داشت: هرگونه کمکی در این حوزه از دستمان بر بیاید، دریغ نمی‌کنیم و این امیدواری را می‌دهیم، اگر این سامانه فعال شود، همواره در کنار سمن‌ها و در خدمت جوانان و جامعه باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار