فرماندار شهربابک گفت: کارگروه جوانان در این شهرستان با هدف شناسایی ریشه آسیب‌های اجتماعی جوانان و یافتن راهکار‌های مبارزه با آن تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی فرماندار شهربابک در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی گفت: کارگروه جوانان در شهرستان شهربابک با هدف شناسایی ریشه آسیب‌های اجتماعی جوانان، یافتن راهکار‌های مبارزه و رفع این مشکلات تشکیل می‌شود.

او افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم خروجی مناسبی را از عملکرد این کارگروه در جامعه شاهد باشیم.

شمسی اظهار داشت: تشکیل جلسات متعدد و همایش‌های روانشناسی مختلف تاکنون خروجی مناسبی را در پی نداشته است و باید با راهکار‌های جدید و ایده‌های نوین به گونه‌ای عمل کنیم تا بتوانیم بر روی جوانان تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.

او بیان داشت: شهرستان شهربابک با دارا بودن فرهنگ غنی و ریشه‌های مذهبی محکم، پتانسیل مناسبی برای ساختن جامعه‌ای سالم و به دور از فساد را دارد و این وظیفه‌ی مسئولان است که در این راه تلاش کنند.

ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز گفت: شهربابک ۹ سازمان مردم نهاد دارد و جزو برترین‌های استان است.

او ضمن تشکر از فعالیت‌های سمن‌های شهربابک تأکید کرد: بهتر است برای رفع آسیب‌های اجتماعی با صاحب نظران و کارشناسان مشورت کنیم و در شرایط و بخش‌هایی هزینه شود که نتیجه بخش بوده و بازخورد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار