دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب های اجتماعی جوانان با حضور مسئولان استانی و کشوری در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان با حضور اسدی مدیرکل دفتر هماهگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، پاریزی مدیرکل و نژاد زمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مهدوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان، جهانشاهی معاون شهردار کرمان و سمن‌های جوانان در خیابان جهاد نبش کوچه ۳۱ افتتاح شد.

حدیثه سالاری دبیر شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان کشور در حاشیه‌ی این مراسم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان گفت: این دبیرخانه مرکزی با رونمایی از سایت که قرار است، عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان انجام شود، رسماً کار خود را آغاز می‌کند.

افتتاح دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کرمان

او افزود: تمامی استان‌ها شامل این دبیرخانه می‌شوند و بعد از فراخوان کشوری و عضویت سمن‌های وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور، دبیرخانه‌های استانی نیز تشکیل می‌شوند.

سالاری تصریح کرد: جامعه هدف این شبکه، سمن‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند و این شبکه قرار است، به انسجام و هم افزایی سمن‌های جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

افتتاح دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کرمان

او بیان داشت: نقش شبکه، اتحاد و انسجام بخشیدن به فعالیت‌ها و توانمندسازی دبیران این سمن‌ها به منظور تسهیل گری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار