معاون وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

سامانه امور مجلس گامی موثر در جهت ارتقای امور ساختاری کشور

قوامی گفت: سامانه امور مجلس سبب می‌شود تا ما بهتر بتوانیم برنامه ریزی‌های ارتقای زیر ساخت‌های کشور را انجام دهیم.

سامانه امور مجلس گامی موثر در جهت ارتقا امور ساختاری کشوربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از سامانه امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: براساس زمان بندی این پروژه باید شهریور ماه اجرا می شد اما به دلایلی این امر عقب افتاد، ما در وزارت اقتصاد و دارایی سعی بر این داریم که علاوه بر برقراری ارتباط خوب و دوسویه  با مجلس، اطلاعات را هم به صورت شفاف در اختیار مجلس بگذاریم.
 
دژپسند گفت: امیدوارم این گامی که ما برداشته ایم شفاف سازی‌ها را ارتقا ببخشید تا ما بتوانیم رابطمان را با مردم ارتقا بخشیم.

 

سامانه امور مجلس گامی موثر در جهت ارتقا امور ساختاری کشوردر ادامه این برنامه قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص سامانه مراسم "رونمايی از سامانه امور مجلس وزارت متبوع" گفت: این سامانه بسیار با اهمیت است به علت آنکه هرگونه طرحی که در شهر های مختلف صورت می گیرد در این سامانه جزئیاتش وارد می شود تا وزارت اقتصاد متوجه شود که این طرح چه میزان هزینه برده است.

او بیان کرد: این سامانه مانع تشدید کاهش بودجه می شود در این جا نکته ای که حائز اهمیت این است که این امر سبب جلوگیری از افزایش قیمت ها می شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: این سامانه داشبورد و بانک های اطلاعاتی دارد، در اصل این سامانه کمک می کند تا ما متوجه شویم که میزان تقاضاهای مالی که ارگان ها از وزارت اقتصاد دارند چه میزان است.

در ادامه این برنامه نیز عبادی معاون مدیر کل وزارت اقتصاد گفت: خیلی وقت بود که مجلس نیازمند یک سامانه منسجم بود، هم اکنون با کمک مسئولان وزارت اقتصاد ما توانستیم این سامانه را راه اندازی کنیم. این سامانه روند اتوماسیون بالایی دارد و سبب می شود که افراد در کارهای اداری کمتر از کاغذ استفاده کنند، همچنین موفقیت این سامانه در صورتی تحقق می یابد که به بدنه ریاست جمهوری و مجلس متصل شود.

عبادی معاون مدیر کل وزارت اقتصاد گفت: خیلی وقت بود که مجلس نیازمند یک سامانه منسجم بود که هم اکنون با کمک مسئولا ن وزارت اقتصاد ما توانستیم این سامانه را راه اندازی کنیم.

او بیان کرد: این سامانه روند اتوماسیون بالایی دارد و سبب می‌شود که افراد در کار‌های اداری کمتر از کاغذ استفاده کنند، همچنین موفقیت این سامانه در صورتی تحقق می‌یابد که به بدنه ریاست جمهوری و مجلس متصل شود.

در ادامه امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری بیان کرد: یکی از کار‌هایی که می‌تواند کشور ما را ارتقا بدهد تقویت سامانه الکترونیکی است، همانطور که شاهد هستید .

او بیان کرد:  جلوگیری از فساد و  افزایش اعتماد مردم به حکومت از طریق پیشرفت در مبحث دولت الکترونیک قطع به یقین بدست می‌آید.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت:  به وجود آمدن چنین سامانه های معاملاتی سبب ارتقای سطح ارتباطات بین مردم ، دولت و مجلس می‌شود.

او تصریح کرد: ما توانستیم از طریق سامانه‌های الکترونیکی به سرعت در خواست نماینده‌ها را بدست وزیر جدید صمت برسانیم.

در ادامه جهانگرد معاون وزیر ارتباطات گفت: این سامانه تا حدوی خوب ا ست، ولی می‌توان گفت به نحوی عملکردش یک طرفه است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار