فیل اسپنسر اعلام کرد که به طور کاملا با شرکت Bethesda آشنایی دارد و آینده‌ای روشن برای این شرکت رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت مایکروسافت ۷.۵ میلیارد دلار صرفا صرف خرید سهام دو شرکت ZeniMax و Bethesda  هزینه نکرده بلکه قسمتی از این هزینه را برای توسعه‌ بازی‌های آینده استودیوی بتسدا کنار گذاشته است. فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت با حضور در پادکست Major Nelson اعلام کرد نقشه‌ راه استودیوهای بازی بتسدا را می‌داند و معتقد است که آینده بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

او ادامه داد: "من نقشه راه آینده شرکت‌های خود را می‌دانم و نسبت به موارد اعلام شده و نشده‌ای که تیم‌ها روی آن‌ها کار می‌کنند، اطلاعاتی دارم. به این ترتیب آینده‌ای فوق العاده هیجان انگیز در انتظار استودیوهای بتسدا است.

از بازی‌های در حال توسعه در استودیو‌های Bethesda که اطلاعاتی درباره‌ آن‌‌ها وجود دارد می‌توان به بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls VI اشاره کرد. بتسدا همچنین تأیید کرده است که روی سومین بازی Wolfenstein کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


رییس ایکس‌باکس آینده بازی های Bethesda را مشخص کرد

احتمال ساخت چند از بازی در سبک Elder Scrolls

با توجه به اینکه Bethesda بخشی از Xbox بوده و در حال توسعه نسخه‌ای از Elder Scrolls است، به نظر می‌رسد در چند سال آینده چند بازی از این دسته ساخته شود. نسخه جدید بازی عنوان Wolfenstein نیز احتمالا توسط MachineGames ساخته خواهد شد که عناوین Wolfenstein: The Old Blood و Wolfenstein: Youngblood را طراحی کرده است.

شرکت MachineGames به تازگی نیز یک عنوان با قابلیت VR از بازی Wolfenstein نیز ساخته است. مشخص نیست که آیا بتسدا پس از انتقال به استودیوی Xbox Game به کار خود در توسعه عناوین VR ادامه خواهد داد یا خیر. علاوه بر بازی‌های جدید برای کنسول و رایانه، Bethesda تلاش خود را در زمینه ساخت بازی برای موبایل نیز گسترش داده، بنابراین می‌توانید عناوین بیشتری را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها نیز انتظار داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.