معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲۱ هزار نفر انتخاب واحد خود را در دوره مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان انجام داده‌اند.

حمید طریفی با بیان اینکه شش روز مهلت اعتراض به داوطلبان آزمون آموزگاری داده شد، گفت: سامانه اعتراض برای این افراد از ۳۰ تیر باز شد و با دو روز تمدید تا ۷ مرداد ادامه داشت و اکنون به پایان رسیده و در مرحله بررسی اعتراضات داوطلبان است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و نتیجه از طریق سامانه کارا به داوطلبان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان انعطاف لازم را برای سپری کردن دوره‌های پودمانی دارد، افزود: در کنار دوره آموزشی دانشگاه، یک دوره آموزشی فشرده تقریبا سه هفته آخر شهریور برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با هدف آموزش عملی و کاربردی به مهارت آموزانی که در دانشگاه هستند، برگزاری یک دوره مهارت‌آموزی از ۱۰ مرداد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان کار آموزش را آغاز کرده است.

طریفی با بیان اینکه حدود ۲۱ هزار نفر کار ثبت‌نام و انتخاب واحد خود را در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان انجام داده‌اند، گفت: سازماندهی این افراد نیز در حال انجام است و ابلاغ خدمت آنها برای سال تحصیلی آتی به صورت دستی صادر و مدرسه و محل خدمت آنها مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از دوره مهارت آموزی داوطلبان توسط دانشگاه فرهنگیان در طول سال تحصیلی انجام می‌شود، اظهار کرد: بر اساس شرایط و ویژگی‌هایی که این افراد دارند و اقتضائات مدارس و دانش‌آموزان تشخیص می‌دهیم که کدام معلم در کدام مدرسه و در چه پایه تحصیلی سازماندهی شود.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
اصلا مگه اعتراضات بررسی میشه؟ تا ب الان که هیچ مجوزی داده نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
اون بینوایی که آرزو داره معلم بشه دیگه کیه؟ قبل از افتادن به چاه معلمی. از چاله بیکاری، یه تحقیقی از معلمای باسابقه بکتید.
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۹:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
چرا خانم معلمهایی که در ازمون قبول شده اند را ((( در مصاحبه بخاطر مجرد بودن رد کرده اید)))) بدعت وزیر باید محاکمه شود