معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای تداوم کاهش نرخ بیکاری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : روندی که طی دو سه سال اخیر در خصوص کاهش نرخ بیکاری آغاز شده باید با جدیت ادامه یافته و همه مدیران نیز نهایت تلاش خود را کرده اند.

او گفت : تجربه این دو سه سال نشان داد که می‌توانیم با همدلی و احساس مسئولیت وافر به نبرد با مشکل بیکاری پرداخته و نه تنها جلوی افزایش آن را بگیریم بلکه روند کاهشی را نیز آغاز کنیم.

حاتمی افزود: تلاش‌های شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی و کمک بانک‌ها باعث شد تا در آمار‌های منتشره کرمانشاه وضعیت مناسبی در میان دیگر استان‌ها داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه از ظرفیت بالای بخش صنعت نیز سخن گفت و افزود: رونق و توسعه این بخش می‌تواند ما را بیش از پیش به هدفمان نزدیک و علاوه بر آن باعث رونق اقتصادی استان شود.

او با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص تبصره ماده ۱۸ بخش صنعت، ادامه داد: با تلاش مدیران این بخش در نیمه دوم سال جزو ۶ استان اول کشور قرار بگیریم.

حاتمی بر حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده ناشی از کرونا در استان تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم این بیماری باعث زیان بخش تولید شود و دولت نیز اماده حمایت از افراد آسیب دیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.