فرماندار قصرشیرین گفت : شهرستان مرزی قصرشیرین خط مقدم و نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است که جایگاه ویژه‌ای در دفاع مقدس دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : دوران طلایی دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و شهدایی است که عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

او گفت : سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازوان دولت به صورت گمنام خدمت می‌کنند که در رفع مشکلات نقش موثری دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: دولت باور و اعتقاد به فعالیت سمن‌ها دارد، زیرا سازمان‌های مردم نهاد بدون چشم داشتی برای توسعه کشور کار می‌کنند.

تاتار افزود: سازمان‌های مردم نهاد باید برای خود برنامه مدون داشته باشند، زیرا کمک کار بزرگی برای دولت هستند که به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت عمل می‌کنند.

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارایه راه حل فعالیت می‌کنند و در بحران‌های مختلف زلزله، سیل و کرونا کمک حال دولت بوده اند.

او ادامه داد: در جریان بازسازی زلزله با عنایت‌های استاندار کرمانشاه در کنار حمایت‌های سمن‌ها این کار بزرگ را به نتیجه رساندند که نیاز است اکنون در حوزه آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، خودکشی، اعتیاد و بزه کاری ورود کرده و با ارایه راهکار برای کم کردن این آسیب‌ها تلاش کنند.

تاتار گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند و نیازمند کمک سازمان‌های مردم نهاد است از این رو ما به دنبال بالا بردن کیفیت کار سازمان‌های مردم نهاد هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.