فرماندار هرسین گفت : اکثریت جوانان و نسل‌های جدید انقلاب در جریان مشکلات دفاع مقدس و دستاورد‌های آن نیستند، باید این تفکر در بین آن‌ها نهادینه شود که هرچه داریم به برکت خون شهدا است و اینکه دفاع مقدس همچنان با اشکال دیگری ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : شناساندن آرمان‌های ناب امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری به نسل‌های جدید کافی نیست، این شناخت باید توام با درک ارزش‌ها و اقتدا به ولایت مطلقه فقیه باشد.

او گفت : زنده نگه داشتن یاد شهدا در بین نسل‌های جدید تکلیفی است که مسئولین، مربیان و خانواده‌ها عهده دار آن هستند و باید خاطرات و دستاورد‌های شهدا و دفاع مقدس برای این نسل‌ها بازآموزی شود.

فرماندار هرسین افزود: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس وحدت کلمه به معنای واقعی بود و این موضوع توسط امام راحل مصطلح و بعنوان راه و روش در کشور نهادینه شد و نسل جدید باید به روشنی دریابند ادامه دهنده راه امام و شهدا آنان هستند.

او افزود: استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن تمام توان خود را در جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس برای نابودی ایران اسلامی و جلوگیری از تحکیم ولایت فقیه بکار گرفتند، ولی به لطف خون شهدای عزیز هیچ‌وقت به این مقصود شوم دست نیافتند.

شاه آبادی ادامه داد: تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه، مردم را متحمل مشقات زیادی کرده است و ما مسئولین باید این مقاومت حماسی آنان را ارج نهیم.

فرماندار هرسین گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: شهرستان هرسین و سایر شهرستان‌های شرق کرمانشاه نقش بسزایی در جنگ تحمیلی داشتند و حال برخوردار نشدن کارکنان ادارات این شهرستان‌ها از امتیاز مناطق جنگی باعث نگرانی آنان شده است و در صورت ادامه این روند بدنه اداری شرق استان با کمبود شدید کارشناس مواجه خواهد شد.

شاه آبادی گفت: شهرستان هرسین در دوران انقلاب و بعد از آن در خط مقدم و پیشتاز خدمت به نظام بوده است، وجود ۳۰۰ شهید شاخص گلگون کفن در این شهرستان گواه این ادعاست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.