فرماندار شهرستان کارون با صدور پیامی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون با صدور پیامی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان در پای صندوق‌های رأی قدردانی نمود.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و با بصیرت شهرستان کارون، حضوری از جنس پایداری و وفای به عهد در روز ۲۱ شهریورماه، نشان داد که شما عزتمندان و بلند همتان، همیشه در راستای اهداف انقلاب گام برداشته اید و برای شکوه و اقتدار ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهید کرد.

حضور گرم شما مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رای را ارج می‌نهیم و بر خود واجب می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی مشارکت کنندگان در پروژه دشمن شکن انتخابات که با سرافرازی به پایان رسید را اعلام داریم.

همچنین مراتب امتنان خود را از اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، عوامل اجرایی شعب اخذ رأى، نظارت، بازرسی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، نیرو‌های پشتیبانی، صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب رسانه و کلیه عزیزانی که به هر نحوی ما را در برگزاری انتخابات یاری رساندند اعلام می‌نمایم و امیدورام این انسجام، هماهنگی، وحدت و همدلی کماکان بین مردم و مسئولین برای توسعه و شکوفایی شهرستان کارون و حرکت در مسیر انقلاب، جاری و برقرار باشد.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.