سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رای ممنوع است و شهروندان از آوردن کودکان خردسال به شعب پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کارشناسان بر گندزدایی شعب اخذ رای نظارت کرده‌اند و هنگام برگزاری انتخابات نیز یکی از کارشناسان بهداشت در شعب اخذ رای انتخابات مجلس حضور پیدا می‌کند.

او بیان داشت: از مکان‌های اخذ رای بازدید شد و برخی از شعب به دلیل برخوردار نبودن از تهویه مناسب، رد شدند. ماسک برای دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای نیز تامین شده است و نظارت بر پخت و بسته‌بندی غذای عوامل اجرایی بر عهده کارشناسان بهداشت است و از سوی این کارشناسان رصد می‌شود.

ابول نژادیان افزود: آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی داده شده تا رای‌گیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام امیدواریم با اجرای اصول بهداشتی و همکاری مردم، انتخابات خوبی برگزار شود و  رای‌دهندگان پس از پایان رای‌گیری خودکار، جلد شناسنامه و دیگر وسایل شخصی خود را ضدعفونی کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: مقرر شده است که افراد بدون ماسک وارد شعب اخذی رای نشوند و کسانی که کار رای‌گیری را انجام می‌دهند این مسئولیت را پذیرفته‌اند. عوامل اجرایی نیز هر شش ساعت یک بار باید ماسک خود را تعویض کنند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان از آوردن کودک خردسال به همراه خود به شعب اخذ رای خودداری کنند و کسانی که بیماری مزمن و نقص ایمنی دارند نیز در ساعت‌های کم‌تردد برای رای دادن مراجعه کنند و اثر انگشت در این مرحله ممنوع شده است و توصیه می‌شود مردم خودکار شخصی همراه خود داشته باشند و رای دادن را نیز به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

او ادامه داد: از هواداران داوطلبان می‌خواهیم پس از پیروزی هر کدام از این منتخبان، جشن و میهمانی برگزار نکنند تا منجر به آسیب طرفداران نشود و با توجه به حضور کارشناسان بهداشت محیط در حوزه‌های اخذ رای در صورتی که ایردای وجود داشته باشد، حتما مداخلات اصلاحی انجام می‌شود، اما در صورتی که موضوع مهم و جدی باشد در ستاد انتخابات استانداری و فرمانداری تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.