کارگاه آموزشی خود مراقبتی و پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان در صالح شهر با حضور کارشناس مسائل فرهنگی و خانواده برگزار گردید.

پروانه لک رئیس اداره بهزیستی گتوند گفت: آسیب های اجتماعی متاسفانه روز به روز در حال افزایش است، و جایی که آسیب های اجتماعی افزایش پیدا کند، مشکلات اجتماعی هم افزایش پیدا می کند.

به گفته او آنچه در برنامه بهزیستی مد نظر ماست، و تلاش میکنیم، اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، ما در بحث پیشگیری سعی میکنیم نسبت به آگاه سازی مردم اقدامات لازم را انجام دهیم، و این امر محقق نخواهد شد، جز با مشارکت مردم و دستگاه های همراه

او می گوید: از برنامه های جانبی این کارگاه آموزشی می توان به برگزاری نمایشگاه و میز خدمت اورژانس ۱۲۳، اداره بهزیستی شهرستان گتوند، اشاره نمود، که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

کارگاه آموزشی خودمراقبتی و پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳، با تدریس استاد فتحی نیا کارشناس فرهنگی و خانواده، مسئولان و مردم صالح شهر در مدرسه حضرت آسیه ( س ) صالح شهر و با همکاری اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و شورای اسلامی و حوزه امام حسین ( ع ) صالح شهر برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.