رهبر کره شمالی برای دومین بار از مناطق سیل‌زده این کشور بازدید و روند پیشرفت عملیات بازسازی در این مناطق را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی جی تی ان، رهبر کره شمالی برای دومین بار به منظور بررسی روند بازسازی از مناطق سیل زده در این کشور بازدید کرد.

بنا به اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون در این بازدید اعلام کرد در اثر باران و توفان‌های اخیر، اقتصاد کره شمالی متحمل خسارات زیادی شده است. رهبر کره شمالی همچنین از پیشرفت روند بازسازی در استان هوانگهه شمالی ابراز خرسندی کرد. کیم از مقامات و کارگران خواست تا تلاش مضاعفی برای به حداقل رساندن خسارت به محصولات و افزایش عملکرد به روشی ثابت و مسئولانه صورت گیرد.

خبرگزاری رسمی دولت کره شمالی اعلام کرد پس از بازدید کیم جونگ اون از مناطق سیل زده، قرار شد تا سالگرد تاسیس حزب کارگر در ۱۰ اکتبر، بازسازی این مناطق در بالاترین سطح به پایان برسد.

در هفته‌های اخیر سه توفان مختلف مناطقی از کره شمالی را درنوردید. در آخرین مورد اوایل هفته گذشته مناطق شرقی کره شمالی دستخوش توفان شدند. این دومین بار است که رهبر کره شمالی برای بازدید از مناطق سیل زده، راهی استان هوانگهه می‌شود.

استان هوانگهه بزرگترین منطقه تولید کننده برنج در کره شمالی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار