هدفون‌های ZTE صرفا ۴ گرم وزن خواهند داشت

شرکت ZTE در حاشیه مراسم اخیر خود، از هدفون‌های بی‌سیم LiveBuds رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان معرفی هدفون‌های کاملا بی‌سیم توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۶، بسیاری از شرکت‌های سازنده محصولات دیجیتالی به فکر کپی برداری از این ایده اپل افتادند و تصمیم گرفتند با طراحی هدفون‌هایی با کم‌ترین تفاوت نسبت به هدفون ایرپاد اپل، وارد این حوزه شوند. به طور کلی می‌توان گفت بخش عمده‌ای از شرکت‌های سازنده هدفون‌های بی‌سیم در کشور چین فعالیت دارند، اما در این میان نباید فراموش کرد که شرکت کره‌ای سامسونگ نیز توانسته است با ساخت هدفون‌هایی تحت عنوان «گلکسی بادز» به جایگاه خوبی در بین شرکت‌های تولید کننده هدفون‌های بی‌سیم برسد.

اما یکی از شرکت‌های چینی که در سال‌های اخیر نام آن بیشتر از هر زمانی شنیده شده، شرکت ZTE است. این شرکت با عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی که قیمت بسیار پایینی نسبت به گوشی‌های هم رده خود داشت، وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شد و توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

اما این شرکت اخیرا دست به ساخت هدست بی‌سیم زده است که اطلاعات منتشر شده از آن نشان می‌دهد این هدفون می‌تواند یکی از برترین هدست‌های موجود در بازار باشد. شرکت ZTE به تازگی و در کنار معرفی گوشی Axon 20 5G از هدست بلوتوثی جدید خود که LiveBuds نام دارد رونمایی کرد.

هدفون‌های ZTE

مشخصات منتشر شده از هدست LiveBuds

این هدست از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند و به همراه کیس خود توانایی نگهداری شارژ تا ۲۰ ساعت را دارد. از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به گواهی IPX5 که به ضد آب بودن آن مربوط می‌شود اشاره کرد؛ علاوه بر این دست LiveBuds از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند.

شیوه طراحی این هدست درون گوشی است و بخش کمی از آن از گوش بیرون خواهد زد که باعث می‌شود صدای محیط شنیده نشود و تمام تمرکز کاربر روی موسیقی در حال پخش باشد. علاوه بر این هر کدام از هدفون‌ها از دو میکروفون استفاده می‌کنند و توانایی کنترل لمسی نیز دارند. وزن هر کدام از هدفون‌ها فقط ۴ گرم است و طبق اعلام ZTE این هدفون‌ها قرار است با قیمت بسیار پایین ۲۹ دلار وارد بازار چین و سپس وارد بازار جهانی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار