رنگ‌ های گوشی جدید شرکت ZTE مشخص شدند

یکی از مدیران ZTE با انتشار پوستری خبر از عرضه گوشی ZTE Axon 20 5G در سه رنگ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ZTE یکی از شرکت‌های چینی سازنده گوشی‌های هوشمند است که در سال‌های اخیر توانسته با تولید محصولات نسبتا با کیفیت و قیمت کم، به جایگاه خوبی در بین شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه دست پیدا کند. اما این شرکت در حال عرضه گوشی جدیدی است که رندر‌های مربوط به آن چند روز پیش و با نام ZTE Axon 20 5G توسط یکی از مدیران اجرایی شرکت ZTE منتشر شد. اما امروز یکی دیگر از کارمندان شرکت ZTE پوستری را از گوشی جدید این شرکت منتشر کرده است که سه رنگ جدید را به رنگ‌های این گوشی 5G اضافه می‌کند.

بر اساس تصویر منتشر شده از رنگ‌های جدید این گوشی، گوشی ZTE Axon 20 5G قرار است در چهار رنگ مشکی، بنفش، طلایی و آبی آسمانی وارد بازار شود.

گوشی جدید شرکت ZTE

اطلاعات سخت افزاری گوشی ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که لنز اصلی آن کیفیتی ۶۴ مگاپیکسلی دارد، در حال حاضر عملکرد سه لنز دیگر استفاده شده در این گوشی مشخص نیست، اما سه لنز دیگر کیفیت‌های ۸ و دو مگاپیکسلی خواهند داشت. نمایشگر استفاده شده در این گوشی کیفیتی FullHD+ داشته و در اندازه ۶.۹۲ اینچ طراحی شده است. گفتنی است؛ این گوشی از دوربین سلفی زیر نمایشگر با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

پردازنده استفاده شده در گوشی ZTE Axon 20 5G، از نوع Snapdragon 765G SoC بوده و در کنار حافظه رام ۱۲ گیگابایتی توان پردازش بسیار خوبی دارد. این گوشی قرار است از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کند و باتری استفاده شده در این گوشی نیز ظرفیتی ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره خواهد برد.

این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر وارد بازار شود، گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان عرضه آن منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار