اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر به زودی عرضه می شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از ZTE، این شرکت به زودی یک گوشی با دوربین زیر نمایشگر را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازندگان تلفن همراه همیشه در حال رقابت با یکدیگر هستند و به این دلیل اولین بودن در هر موضوع مرتبطی برای آن‌ها از همین بالایی برخوردار است؛ البته این تنها شرکت‌ها نیستند که به این عنوان علاقه‌مند هستند، بلکه بعضی از کاربران نیز به این مسئله اهمیت می‌دهند. هفته گذشته مدیر تجاری ZTE مراسم رونمایی گوشی 5G آینده این شرکت که ZTE Axon 20 5G نام دارد را تبلیغ کرد.

اما چه چیزی این دستگاه را از دیگر گوشی‌های 5G و حتی 4G موجود در بازار متمایز می‌کند؟ بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ZTE Axon 20 5G اولین دستگاهی خواهد بود که از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند؛ حداقل این ویژگی منحصر به فردی که است مدیر ZTE ادعا می‌کند. امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که روز معرفی رسمی این دستگاه را ۱ سپتامبر معرفی می‌کرد، اگرچه آغاز فروش گوشی مذکور در همان ماه انتظاری دور از ذهن است.

گوشی ZTE در 1 سپتامبر معرفی می شود


بیشتر بخوانید


مشکلی که در کالا‌هایی که با برچسب "اولین در جهان" معرفی می‌شوند این است که هیچوقت نمی‌توان دقیقا زمان عرضه رسمی آن‌ها در بازار را متوجه شد. در این مورد، اوپو بود که برای اولین بار در ماه ژوئن گذشته دستگاهی با دوربین زیر صفحه نمایش معرفی کرد، اما این شرکت زمان دقیقی برای عرضه آن اعلام نکرد و تنها گفت این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود که احتمالا ZTE از اوپو سبقت گرفته و اولین شرکتی باشد که این محصول را به صورت رسمی وارد بازار می‌کند.

اگر ZTE موفق شود که Axon 20 5G را پیش از اوپو به قفسه‌های بازار برساند، این دستگاه به معنای واقعی کلمه اولین گوشی موجود در دنیا می‌شود که دوربین آن زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

مشخصات به دست آمده از Axon 20 5G

تا آن جایی که اطلاعات منتشر شده از این دستگاه ما را با آن آشنا می‌کنند، Axon 20 5G یک گوشی میان‌رده است که از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. همچنین این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی اولد و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این دستگاه که قرار است زیر نمایشگر تعبیه شود دارای کیفیتی برابر ۳۲ مگاپیکسل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خوبع
آخرین اخبار