فرماندار اندیمشک گفت: عزاداران حسینی و هیات‌های سوگواری در این شهرستان نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و جای تقدیر دارد.

رعایت نکات بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در اندیمشک قابل تقدیر استپیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهروندان و هیات‌های سوگواری این شهرستان تاکنون در مراسم‌های عزاداری نکات بهداشتی را رعایت کرده اند و انتظار می‌رود تا پایان مراسم‌های سوگواری توجه به اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

او با قدردانی از همراهی شهروندان افزود: مردم عزادار اندیمشک ضمن رعایت بهداشت، عشق به اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را به خوبی نشان داده اند.

جهانگیری با بیان اینکه قبل از آغاز ایام محرم جلسات متعددی با محور لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برگزار و نکات لازم به مسئولان مربوطه، هیات‌ها و مداحان ابلاغ شدف اظهار داشت: با مشارکت شایسته مردم شاهد شور حسینی همراه با رعایت اصول بهداشتی در شهرستان بوده ایم. ضمن اینکه بازرسی‌های مشترک فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام محرم تشدید شده و به صورت مستمر ادامه دارد.

فرماندار اندیمشک به فعالیت بیش از ۶۰ هیات با رعایت نکات بهداشتی اشاره و بیان کرد: از شهروندان سوگوار حسینی خواهشمندیم همچنان در مراسم‌ها با استفاده از ماسک و رعایت کامل اصول بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.