نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: حمایت دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پارک علم و فناوری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون امروز در بازدید از برخی از واحد‌های فناوری استان در ساختمان پارک علم وفناوری در یاسوج گفت: باید مسئولان و مدیران حمایت بیشتری از پارک علم و فناوری استان داشته باشند که این خود فرصت خوبی برای تولید ثروت در استان کهگیلویه وبویراحمد است.
 
مهدی روشنفکر افزود: توجه به رفع مشکلات پارک علم و فناوری استان از اولویت‌های کاری است و در زمینه برطرف کردن مشکلات زیرساختی نیز باید گام های اساسی برداشته شود.

مدیر پارک علم وفناوری استان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد پارک علم وفناوری استان گفت: پارک علم وفناوری استان هم اکنون با همکاری ۴۸ واحد فناور و ۵ شرکت دانش بنیان در زمینه‌های علمی و فناوری در کشور گام‌های مهمی برداشته که فعالیت در بخش‌های گیاهان دارویی، نفت وگاز، وصنعت دارویی از جمله آن‌ها است.
 
هاشمی بیان کرد: همکاری مدیران دستگاه‌ها از استارتاپ‌ها و تولیدات شرکت‌های فناور، کمک شایانی به رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان می‌کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.