نخستین مدرسه آنلاین مجازی به‌ منظور ارائه آموزش‌های قبل از کنکور به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند امروز به‌ صورت ویدئو کنفرانس در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح نخستین مدرسه آنلاین مجازی، سامانه جامع آموزشی که با هدف ارائه آموزش‌های قبل از کنکور به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند پشت‌کنکوری راه اندازی شده است، گفت: کمیته امداد به‌ منظور خودکفایی مددجویان تحت حمایت برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود قرار داده است که اشتغال، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان و خانوار‌های نیازمند از جمله این اقدامات است.

او افزود: بخش عمده کار که این نهاد از آن غافل نشده است، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت به‌ویژه دانش آموزان است.

صادقی تصریح کرد: تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد جز نخبگان هستند که باید از ظرفیت و فناوری روز برای موفقیت دانش آموزان این خانواده‌ها در کنکور استفاده کرد.

او بیان کرد: راه‌اندازی مدرسه آنلاین مجازی و ارائه آموزش‌های قبل از کنکور به دانش آموزان نیازمند که به همت مرکز نیکوکاری احسان کریمان امروز  به‌ صورت ویدئو کنفرانس در کرمان افتتاح شد با کم ترین سرمایه انجام‌ و کار ارزشمندی است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار