مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل با تلاش کمیته امداد در استان کرمان خبر داد و برلزوم‌ مشارکت مردم خیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید قربان و دعوت ایشان از مردم شریف ایران برای حضور پرنشاط و گسترده‌تر در مسابقه معنوی کمک مؤمنانه به قشر‌های آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت گفت: به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مرحله دوم پویش ایران همدل با حضور مردم نیکوکار، خیران، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان آغازشده است.

او از مشارکت ۲۶ میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار استان در مرحله نخست طرح پویش ایران همدل خبر داد و گفت: یک‌میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۹۲ پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع شد.

صادقی بیان داشت: مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در این راستا طرح اطعام حسینی که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود، با همراهی سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان نذورات مردم جمع‌آوری و بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

صادقی اظهار داشت: با توجه به تأکیداتی که در آموزه‌های دینی نسبت به اطعام مؤمنان در روز عید غدیر شده است به همین منظور طرح ضیافت علوی برای پخت و توزیع غذای گرم توسط این نهاد در استان اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود توسط ۱۱۰ مرکز نیکوکار تعداد ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در سطح استان توزیع شود.

او تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند برای مشارکت در مرحله دوم پویش ایران همدل از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار