رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در تیراندازی در شهر سنت‌ لوئیس در ایالت میزوری ۳ نفر کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، رسانه‌های آمریکایی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کردند که در شهر سنت لوئیس در ایالت میزوری تیراندازی شده و ۳ نفر کشته و شماری زخمی شده‌اند.

به گفته پایگاه مختص اخبار امنیتی، «میشل وودلینگ» سخنگوی پلیس سنت لوئیس اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی و در چهار راهی به وقوع پیوست. تمامی قربانیان مرد هستند که ۳ نفر در محل حادثه جان باخته و یک نفر زخمی شده و تیر به پای او اصابت کرده است.

نیرو‌های پلیس یک مسلسل در محل حادثه کشف کرده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد. تاکنون فرد مظنونی دستگیر نشده است.

به گفته پلیس سنت لوئیس احتمالا این تیراندازی به دلیل بروز اختلاف میان دو گروه خلافکار در منطقه باشد.

وقوع حوادث تیراندازی در آمریکا امری تکرارشدنی است و در هفته گذشته نیز در سردخانه‌ای در شیکاگو تیراندازی شد که به کشته شدن دست کم ۱۶ نفر منجر شد و در نیوجرسی نیز فردی مسلح با ورود به خانه قاضی منطقه‌ای فدرال این ایالت، همسر و فرزند او را هدف قرار داد که پسرش به قتل رسید و همسرش مجروح شد.

شیکاگو، پرجمعیت‌ترین شهر ایالت ایلینوی از ابتدای سال جاری میلادی یکی از پرخشونت‌ترین سال‌های خود را تجربه کرده است.

بر این اساس، در پایان هفته‌ای که گذشت ۶۳ نفر در شیکاگو هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و ۱۲ تن از این افراد جان خود را از دست دادند.

خشونت‌ها در شیکاگو به ویژه پس از کشته شدن جورج فلوید، مرد سیاه‌پوستی که اواخر ماه مه به دست پلیس مینیاپولیس به قتل رسید به شدت بالا گرفته است. قتل جورج فلوید اعتراض‌ها و ناآرامی‌های گسترده‌ای در گوشه و کنار جهان رقم زد و تیراندازی‌ها در آمریکا نیز رو به افزایش گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار