معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تقویت زنجیره‌های ارزش در کرمانشاه اولویت است، گفت: تسریع و تسهیل برای صدور مجوز فعالیت سرمایه‌گذاران با جدیت دنبال می‌شود.

صدور مجوز فعالیت سرمایه‌گذاران تسهیل می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی عصر سه شنبه در نشست بررسی اقدامات انجام شده در زنجیره‌های ارزش پوشاک، اسب کُرد و عسل که در استانداری برگزار شد، گفت: صدور مجوز فعالیت برای سرمایه‌گذاران حوزه زنجیره‌های ارزش باید شتاب بیشتری بگیرد تا سرمایه‌گذاران و افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند زمان را از دست ندهند.

او گفت: عملیاتی شدن طرح‌ها و پروژه‌های زنجیره ارزش بسیار مهم است و اگر هرچه سریعتر و بیشتر به سمت عملیاتی شدن برویم دستاور‌های زنجیره‌های ارزش بهتر خود را نشان می‌دهد.

معاون استاندار کرمانشاه اظهارداشت: در زمینه زنجیره ارزش اسب کُرد، ایجاد میدان بزرگ سوارکاری را عملیاتی کردیم و در آینده بزرگترین همایش اسب کُرد را در کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

حاتمی بیان داشت: در بحث زنجیره ارزش پوشاک، سیاستگذاری ما ایجاد مجتمع‌های تولید پوشاک است و به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که تمام نیاز‌های استان در زمینه نظامی، بیمارستانی، لباس‌های محلی در داخل استان تولید شود.

او در پایان به زنجیره عسل نیز اشاره کرد و گفت: در این زنجیره بر روی مقوله آموزش تمرکز داریم که در مرحله اول هزار نفر و در مرحله توسعه این زنجیره هزار نفر دیگر آموزش ببینند که بتوانند در زمینه تولید عسل و صنایع وابسته به آن به مهارت برسند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.