سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جاذبه‌های گردشگری بالا و وسیعی که در سطح استان اردبیل وجود دارد، علاوه بر کشور‌های همسایه ظرفیت تبلیغ در کشور‌های فراهمسایه را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با حضور در اردبیل قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای این استان برای توسعه را مشاهده کردیم که با وجود این قابلیت‌ها اردبیل می‌تواند شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر باشد.

او گردشگری را یکی از قابلیت‌های مهم استان اردبیل برای توسعه برشمرد و بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری اردبیل به حدی وسیع است که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح کشور‌های فراهمسایه‌ای قابلیت تبلیغ و معرفی را دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و تبلیغ و اطلاع‌رسانی این قابلیت‌ها در سطح بین‌المللی می‌تواند زمینه برای رونق و توسعه اقتصادی را در استان اردبیل رقم بزند.

موسوی با قدردانی از استاندار اردبیل به دلیل داشتن دید گردشگری و اقتصادی در اردبیل گفت: این امر زمینه برای توسعه استان را فراهم آورده که تداوم این امر رشد اقتصادی هر چه بیشتر در اردبیل را به دنبال دارد.

انتهایی پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.