مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۲۰۰ کلاس درس جدید در این استان تا آغاز سال تحصیلی افتتاح می‌شود.

بهزاد محمدی‌خلفلو با اشاره به افتتاح ۹۶ کلاس درس در هفته دولت از تخصیص اعتبارات مناسب برای تجهیز مدارس به سامانه‌های گرمایشی ایمن و استاندارد گفت: تا پایان امسال تمام بخاری‌های گازی و نفتی مدارس جمع‌آوری شده و ۲۰۰ کلاس درس باقیمانده نیز تا پایان امسال به سامانه گرمایشی ایمن مجهز می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل همچنین از افتتاح پنج پروژه ورزشی و تحویل آن به آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد و افزود: تا آغاز سال تحصیلی جدید، استخر شهرستان پارس‌آباد و مشگین‌شهر و مجموعه‌های ورزشی آسیه اردبیل، شهدای دانش‌آموز نیر و مجموعه ورزشی خلخال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

او همچنین با اشاره به راکد ماندن بیش از ۱۰ ساله این پروژه‌های ورزشی و تکمیل آنها در چند ماه اخیر گفت: مجموعه ورزشی خلخال در روز‌های آینده افتتاح می‌شود و استخر پارس‌آباد نیز با پیشرفت ۷۰ درصد تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی خلفلو همچنین از اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت و ایزوگام محوطه و ساختمان مدارس اردبیل خبر داد و افزود: ۱۰۰ هزار متر مربع از محوطه مدارس استان عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده و تا شروع سال تحصیلی جدید، ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی نیز انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.