مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از ۲۰۹ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی طی یک سال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از ۲۰۹ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی طی یک سال صورت گرفت و با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس انجام خدمات دندانپزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی با محدودیت‌های خاصی انجام می‌گیرد.

او افزود: در مناطق قرمز و نارنجی تنها درمان‌های اورژانسی دهان و دندان از قبیل خونریزی‌ها، تخلیه آبسه و کشیدن دندان‌های دردناک با رعایت کامل استریلیزاسیون تجهیزات دندانپزشکی امکان پذیر است و بیماران برای جلوگیری از سرایت بیماری، درمان‌های انتخابی مانند پرکردن دندان و جرم گیری را به آینده موکول کنند.

جلیلی تعداد کلینیک‌های دندانپزشکی تامین اجتماعی در خوزستان را ۲۷ کلینیک اعلام کرد و بیان داشت: در تمام شهر‌های دارای مراکز ملکی، کلینیک‌های دندانپزشکی دایر است و خدماتی نظیر کشیدن دندان، جرم گیری، بُرساژ، پرکردن دندان با کامپوزیت، فیشور سیلانت و فلوراید تراپی برای استحکام دندان‌های شیری کودکان زیر ۱۴ سال انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۱:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
همش حرف مفت هست
اصن جواب سلامت رو نمی‌دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
احسنت