فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: رزمایش شهید عجمیان در قالب تعمیر، بازسازی، مرمت و شاداب سازی مدارس است.

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه،  رئیس اداره آموزش و پرورش، فرهنگیان، اعضای شورای شهر، دانش آموزان، بسیجیان و اصحاب رسانه طرح شهید عجمیان در آموزشگاه‌های پروین اعتصامی، حدیث و خدیجه کبری باغملک برگزار شد.  

سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک ضمن تقدیر و تشکر از عوامل این طرح گفت: بهترین هدیه عاقبت بخیری در مسیری است که پیامبر اعظم (ص) برای ما ترسیم کرده است و از اعضای شورای شهر که همیشه پای کار هستند و بسیجی وار  در تمام برنامه‌ها حضور فعال و چشمگیر دارند و دلسوز شهرستان هستند تشکر میکنیم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکر و سپاس گذاریم که توفیق داده است تا بار دیگر سپاه پاسداران پای کار باشد و اگر چه هفته دفاع مقدس تمام شد، اما ما همیشه در حال جهاد هستیم و در این مکتب مقدس افتخار نوکری مردم را داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیان کرد: رزمایش شهید عجمیان که در قالب تعمیر بازسازی مرمت و شاداب سازی مدارس است به دست با کفایت برادران بسیجی صورت می‌گیرد و این بسیجیان در تمام عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، امنیتی،  اقتصادی و هنری فعال هستند و بسیج معجزه انقلاب است.

سرهنگ پاسدار عارف با اشاره به اینکه بسیج معجزه امام راحل (ره) و دست توانای بسیج همه گِره‌ها را باز می‌کند ادامه داد: کارِ نَشد در بسیج نداریم و در روز گذشته امام جمعه شهرستان در خطبه‌ها از اجرا نشدن طرح شهید عجمیان در شهرستان گلایه کردند که اینطور نیست و تا کنون در بیش از ۱۵ مدرسه این طرح اجرا شد.

وی افزود: ما با دست خالی کار‌ها را اجرا میکنیم و اقدامات بزرگی هم صورت گرفته است که امروز افتتاحیه آن باشد و گروه‌های جهادی همیشه پای کار هستند و  تعمیر، رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس را انجام می‌دهند و ما هیچ اعتباری در این خصوص نگرفته ایم و هیچ وقت هم منتظر اعتبار نیستیم، اما کار خود را انجام می‌دهیم.

سرهنگ داود تامرادی مسئول بسیج سازندگی بیان کرد: طرح شهید سید روح الله عجمیان نهضت بهسازی وشاداب سازی مدارس با مشارکت گروه‌های جهادی در شهرستان باغملک آغاز گردید.

وی ادامه داد: در این طرح ۱۵ مدرسه شهرستان با حضور بیش از ۱۵ گروه جهادی توسط بسیج سازندگی جهت شاداب سازی و بهسازی در حال انجام می‌باشد و تا قبل از سال تحصیلی تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار