نخستین روز مدرسه برای کلاس اوّلی‌های استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان روز سه‌شنبه در حاشیه آیین زنگ شکوفه‌ها در دبستان شاهد فاطمیه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با برنامه‌ریزی دقیقی که در استان خوزستان انجام شده سال تحصیلی خوبی را آغاز خواهیم کرد.

عبدلله حبیبی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت و توزیع کتب درسی و ابلاغ برنامه‌های مدون پرورشی و تربیتی به مدارس انجام شده است.

وی با اشاره به تهیه کارنامه پرورشی و تربیتی ویژه مدیران مدارس یادآور شد: مدیران مدارس در طول سال تحصیلی براساس این کارنامه ارزیابی خواهند شد.

حبیبی در بخشی دیگر از سخنان خود به توزیع متوازن نیروی انسانی در اتاق بررسی وضعیت شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: مساله نقل و انتقال نیروی انسانی نیز مدیریت شد تا در ابتدای سال تحصیلی شاهد کلاس بدون معلم نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت سرویس مدارس گفت: تهیه سرویس برای دانش آموزان مطابق آیین نامه اجرای هیات وزیران به وزارت کشور و شهرداری‌ها واگذار شده است و آموزش و پرورش وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارد که این وظیفه را به خوبی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تصریح کرد: پیش‌بینی سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس اقدام خوبی می‌باشد اما ممکن است در سال اول دارای ایراداتی نیز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار